Dag 2 Calypso cruising Halong bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Vince & Anita - WaarBenJij.nu Dag 2 Calypso cruising Halong bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Vince & Anita - WaarBenJij.nu

Dag 2 Calypso cruising Halong bay

Door: Vinnie

Blijf op de hoogte en volg Vince & Anita

08 Februari 2011 | Vietnam, Hanoi

Om 6.30 op, komen we meteen vast in Vietnam ritme. Met een suffe taxi; ik geef je een straatnaam en kaartje midden in centrum!, de loser kan het niet vinden. Bellend met me local prepaid card komen we iets over 8 aan, waar we vervolgens toch nog 3/4 uur wachten op onze pickup ;) Onderweg mooie temple lion/dog beelden gezien maar passen niet in mijn bacpack helaas. En nette souvenirs maar nu nie shoppen & slepen.

Tezamen met nog zo'n 20 mensen cruisen we op onze jonk naar de mistige halong bay tussen de hoge karstberg eilandjes door. Bezoeken de immens drukke amazing cave, best groot dat ding, dat wil je ontdekken niet delen met tig touristen maar we hadden niet anders verwacht dit is vietnam nr1 toeristen trip. Na ff chillen op de deckchair nog een rondje kayaken en dan dinner en nu weer slapen gaan. Temperatuur valt niet tegen maar Morgen hopelijk zon!