dag 3 Halong to Ninh Binh - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Vince & Anita - WaarBenJij.nu dag 3 Halong to Ninh Binh - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Vince & Anita - WaarBenJij.nu

dag 3 Halong to Ninh Binh

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Vince & Anita

09 Februari 2011 | Vietnam, Hanoi

En ja hoor, de zon maakt ons blij! Heerluk geslapen, goed douchie en een ontbijt met lekkere eieren en goeie spek!

Gisteravond kwamen er nog 2 belgen aan op de boot, wel mee gelachen. (Zij heeft ook al meerdere keren pogingen tot kiten
gedaan maar we komen allebei niet verder dan 10 sec surfend op de board voordat we regelrecht gelanceerd werden).

Even een floating vissersdorpje bekeken met verse vis onder hun huis, drijvend voor de mooie karstgebergtes.
Daarna terug op de boot half uurtje met de toet in de zon. O,O,O zon wat heb ik je toch gemist!

Snel richting bushalte om naar Nim binh te gaan en uiteindelijk weer uur gewacht, vervolgens 4 en half uur in de bus gezeten en dan zie je veel Vietnam!

• 09 Februari 2011 - 21:02

Vonnie:

Weer helemaal top om jullie escapades te lezen!!!!
    Ik zit weer vol smacht te wachten naar de volgende ;-)
    XXXX

• 09 Februari 2011 - 21:33

Drew&eef:

Ooooh wat erg we konden ons niet meer herinneren dat jullie weggingen:D Supercoole reis! We volgen jullie avontuuurties kuukies! O in finland hebben we een dorp ofzo gezien die kuukie heet :D:D:D Eigen dorpie gekocht?:D Have fun!

• 10 Februari 2011 - 09:01

Marisca:

geniet ervan lieffiessss
    enne neem straks een beetje zon mee naar huis xxx

• 11 Februari 2011 - 08:31

Bert En Wil:

FIJN DAT JULLIE ZON HEBBEN ( IS UITERAARD VOORDAAR NORMAAL).HIER REGEN EN 10 GRADEN.SANDY HAD GISTEREN EEN KIJKER.!!! ????? !!!!
    EEN FIJNE TIJD GEWENST.