Pacific chilling - Reisverslag uit Montezuma, Costa Rica van Vince & Anita - WaarBenJij.nu Pacific chilling - Reisverslag uit Montezuma, Costa Rica van Vince & Anita - WaarBenJij.nu

Pacific chilling

Door: Vince

Blijf op de hoogte en volg Vince & Anita

08 Februari 2006 | Costa Rica, Montezuma

Volgende dag vroeg op en om 6 uur met de bus naar puntaneras.. op naar de zon. Busje duurde eeuwig, stopt werkelijk overal en de weg was erg brak. Maar toch goed te doen. Om 10:30 zaten we alweer op de ferry naar de overkant, paqueras. Vandaaruit met de taxi, samen met onze vrienden, op naar Montezuma. Chill plaatsje aan de pacific.

En ja hoor stukken warmer en heerlijk strand, zon en zee. We zitten vlak aan het strand en ook vlakbij het centrum, ook dit is een piepklein dorpje. Hier wel iets meer mensen maar nog steeds erg relax rustig (wat nou hoogseizoen???)
Fikt weg op het strand maar het water en de palmbomen schaduw is goed. Veel, heel veel vogels hier, zoals pelikanen die vlakbij vissen.

Gister eindelijk aan de alcohol, was drie dagen droog door verkiezingen. Alles overal afgeplakt. maar nu konden we een fles bacardi kopen (5400 colones, ofwel $11 voor 0.75 liter, voeg daar 2,5 liter cola $2 aan toe en het is erg gezellig op het strand. s'avonds weer visje gegeten. Hele red snapper met bergen knoflook. Nou ik moet zo maar weer eens terug naar de palmbomen met de factor 30.. anietje is eigenwijs een beetje verbrand.
Morgen ochtend gaan we met de boot naar Jaco om vanuit daar naar het zuiden te trekken. We zitten hier dus een paar dagen lekker nix te doen aan het strand.. het leven is goed ;)))

• 08 Februari 2006 - 19:59

Pa En Ma:

Ik heb vanochtend een sms naar jullie gestuurd,had later door dat het bij jullie midden in de nacht was.Ik lees net o.a. het bacardieverhaal.Ik hoop dat dit derde bericht wel aankomt.Het verschil is ,de eerste twee waren uit Tailand en deze uit delft.Wel leuk om jullie op deze manier volgen.Volgens mij kost het Vincent wel veel tijd, het is wel vakantie hoor.Afgelopen maandag om 10.00uur thuis gekomen,aan het schoonmaken gegaan de gehele dag.Om 13.00 uur kwam de verhuiswagen de meubelen brengen.Koffers leegmaken en post inzien hebben we de volgende dag (gisteren)pas gedaan.Ma was kapot.Vandaag is ze naar Ria en jullie huis gegaan.Kismo is de hele middag buiten geweest.Hij komt dan om de zoveel tijd even naar binnen en weg is hij weer.Vandaag heer 7 graden en regen.Blijf maar zoals je schrijft een paar dagen niksen groetjes

• 09 Februari 2006 - 14:43

Daan:

hoi aniet
    het word tijd dat je terug komt ik heb namelijk 2 pukkels op mijn kin en ik moet geplukt worden, wiebke heeft smek onder d'r voeten en deb d'r nek heeft last van stress, dus 3 weken is echt een beetje overdreven vind je niet????

• 11 Februari 2006 - 02:30

Vince:

fijn te horen dat het goed met jullie gaat (bij de kapper en met Gizmo ;)

Pa we hebben een sms ontvangen ja en de bacardi was erg goed, ik weet nie hoe warm het hier is maar ik smelt bijna en het is alweer avond hier.
    Daan je hebt inmiddels prive post zoals jullie willen en we hopen dat we het gaan redden in 3,5 week voor jullie ;)

• 11 Februari 2006 - 08:08

Daan:

kim is nog niet bevallen en ik denk dat dat nog wel ff op zich laten wachten.'t is hier stralend weer veel zon en lekker fris. maak je borst maar vast nat want als je terug koom kan je er gelijk kei hard tegen aan vol zetten die hap. geniet er nog maar ff lekker van. groetjes ons allemaal.

• 11 Februari 2006 - 22:59

Nep Nerd En InternetjunkUUK:

Heeeej we kunnen jullie niet missen, zitten hier weg te kwijnuuuuuuuh. Hoe moet dat nou verder met ons???? HAHAHAHAHAHA Het was gezellig he?? Gaan ma. naar San Jose en proberen di. naar Guatemala te gaan. Shoppuuuuuuh. Veel fun nog kukies en tot SOUL !!