Nevelwouden - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Vince & Anita - WaarBenJij.nu Nevelwouden - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Vince & Anita - WaarBenJij.nu

Nevelwouden

Door: Vince

Blijf op de hoogte en volg Vince & Anita

05 Februari 2006 | Costa Rica, San José

met de jeep boat jeep gingen we naar monte verde en wie pakte onze shuttle onderweg op? Ja hoor alweer die gezellige nederlanders.
Na een tochtje met onderweg wat mooie toekans kwamen we een stuk hoger en koeler aan in st Elena wat tussen de nevelwouden ligt. We hadden een erg grote kamer in hotel Sinai (alles is zo'n $10 pppn). Eerste dag niet zo heel veel gedaan maar wel erg veel froggies gespot.

Volgende dag vroeg op om st Elena nevelwoud te bezoeken... en ja hoor het was aan het stormen. Harde wind en regen. Maar we gingen toch maar. Aldaar kaplaarzen gehuurd en extra poncho's, toen onze gids er was was het inmiddels een stuk minder hard aan het regenen. Maar veel beestjes waren verstopt door de regen :(

s'Middags meteen de hot tour alhier gedaan: canopy. Ofwel aan staalkabels door de jungle suizen. Was lachen. vooral de tarzan & jane swing was erg gaaf. Je pleurt eerst een meter of 15 naar beneden en dan slinger je vooruit. Soort mini bungee met touw.