Island hopping - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vince & Anita - WaarBenJij.nu Island hopping - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vince & Anita - WaarBenJij.nu

Island hopping

Door: Vince

Blijf op de hoogte en volg Vince & Anita

26 Januari 2007 | Thailand, Bangkok

Gisteravond met vliegtuig op Krabi geland. Na wat prutselgedoe met taxi's en minibusjes kwamen we met een stel amerikanen aan die net uit china kwamen. Ze konden ons meteen aan een leuke slaapplek helpen; Kguesthouse, cheap en leuk.

s'ochtends vroeg op, om te gaan island hoppen. Met de vrachtwagen bus "tweebank" gingen we naar een ander stadje. Vandaar met de longtail boat op weg naar eilandjes.
Je kent ze vast wel, die boten met een auto of vrachtwagen motor en een lange stang met schroef. De grote versies gaan helaas niet zo hard als die kleine, die je wel in films ziet ;)
Allemaal prachtige kleine hoge limestone eilandjes hier. Je kent die welicht ook wel van verschillende films als James bond, (Man with the golden Gun) en natuurlijk van The Beach. Na verschillende mooie eilandjes met wit zand en erg turqouis water vaarde we Ko Hong, bekend van The Beach, in. Ja je leest het goed, je vaart werkelijk een eiland in. Helaas is er in die prachitge binneneilandse baai, ofwel lagune, geen zandstrand. Daar vlakbij echter wel. Dit paradijsje is wel een van de plekken die bij de Tsunami hard is getroffen. Er staat een gedenksteen en overal zie je bordjes met pijlen voor tsunami escape routes. Verder hebben we er tot nu toe weinig van gemerkt, het lijkt erop dat er flink aan gewerkt is de boel weer op te bouwen.

Morgen gaan we een stukje jungelen, ik ben benieuwd er zijn weinig jungle tours, apart want er ligt hier dus virgin rainforest in de buurt en daar zijn nog onontdekte gebieden bij.

tot de volgende keer!
Oh en Mich reply eens met een berichie dan weten we dat je het leest, groetjes van Anita!

  • 26 Januari 2007 - 15:46

    BartJ:

    doe mij maar een wodka limestone! Lekker!

  • 26 Januari 2007 - 16:07

    Beer:

    Bart, stoere verhalen met je eeuwige sinasje in je hand!

  • 26 Januari 2007 - 17:15

    Dames Van Rombout:

    Daan is bevallen van een meisje en ze heet Luna.
    2870 gr. 50 cm.
    Leuk he!
    26 jan. om 17.00
    veel plezier nog!
    groetjes van ons.

  • 26 Januari 2007 - 18:13

    Vonnie:

    Nou Aniet, kan je ook weer rustig verder vakantie houden...Ze is bevallen hahaha!!

    Zijn er al kiekjes van deze paradijsjes available???

    Dikke kusssss

  • 26 Januari 2007 - 18:58

    Bert En Wil :

    Hoe vonden de Amerikanen China?Jullie gaan wel snel he maar lijkt me wel leuk vooral dat island hoppen.Morgen gaan we weer naar gizmo gr Wil

  • 26 Januari 2007 - 20:32

    Mischa:

    Ja hoor, ik lees gezellig mee :-)

    X, Mischa.

  • 27 Januari 2007 - 05:09

    Mischa:

    Ja hoor, ik lees gezellig mee :-)

    X, Mischa.

  • 27 Januari 2007 - 19:44

    Drew:

    ziet er goed uit kuukies!
    Ik wil ook weeerrrrrr
    Have fun!!

  • 28 Januari 2007 - 16:16

    MichelK:

    Ja ja,ik lees mee.
    Pa en ma uiteraard ook.
    Gr.Michel

  • 31 Januari 2007 - 12:05

    Sandy:

    Hmmmm klinkt nog steeds errug goed allemaal! Morgen ga ik weer naar Gizzy, hij is echt een mauwsie :-)

  • 01 Februari 2007 - 12:03

    Vince:

    Jullie horen snel weer wat meer van ons, druk vakantie aan het vieren en live-aboard diving gedaan, proberen er nog een te regelen..

  • 01 Februari 2007 - 12:08

    Anietje:

    Hi Romboutgirliez!
    Ja, leuk he, Daan had me gesmsd. Zijn jullie al wezen kijken? Vergeet me kadootje niet :)
    En geef Giziemo een dikke knuffel van me, zal ie leuk vinden :)hihi. Giz mis ik wel. Nou groetjes en o, ja wilma we zitten niet in de void, ons strandtentje is helemaal chill met fakkels en kussens

  • 01 Februari 2007 - 19:22

    Vonnie:

    Ik wil een nieuw verhaaltje hihi....Borrel met buurman was wel aardig haha!!:-)

  • 02 Februari 2007 - 07:47

    Sandy:

    Hi globetrottertjes, gister bij Gizzy geweest. Hij was echt super knuffelig, erger kon gewoon niet :-), hij heeft nonstop bij mij op de bank gelegen. x

  • 02 Februari 2007 - 08:28

    JO :

    HE ANIET HAD JE DOOR GEKREGEN DAT DAAN EEN MEISJE HEEFT!!???? ZE HEET LUNA
    GROETJES DE MEIDEN,
    VEEL PLEZIER NOG

  • 02 Februari 2007 - 08:29

    JO :

    O IK LEES NET DAT JE HET DUS DOOR HEBT GEKREGEN.HAHA.WE VERGETEN JE CADEAU NIET.DOEI

  • 02 Februari 2007 - 11:44

    Beer:

    Je moet ff de groeten doen aan Ramona, die zit nu in Chang Mai

  • 02 Februari 2007 - 13:07

    Dafster:

    Ja maar dan wel met Tod man pla!

  • 05 Februari 2007 - 13:34

    Anita:

    Oooh...gizzimoooo!!!! Thanks dat jullie hem lekker knuffelen voor me!

    Maar goed, Romboutgirliez, ik heb de foto's van Luna gezien. Nog even wennen, Daan met zo'n kleine..haha...ben benieuwd hoe ze is in levende lijve!

    Enne Von, wel aardig..?! Daar moet ik meer van weten, stuur ff mail naar beautyglow op hotmail!!!

    Andrew, hoe was je verjaardag?

    O, jongens ik wil hier echt blijven, tis zooo chill! Nou Vinnie is nu bezig met n nieuw report! Dikke kus allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Onze vorige reisjes

Al onze vorige tripjes!

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2007

Island hopping

25 Januari 2007

meet & greet

24 Januari 2007

geweldig!

23 Januari 2007

Bangkok

20 Januari 2007

Thailand here we come
Vince & Anita
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 33178

Voorgaande reizen:

06 Februari 2011 - 02 Maart 2011

Vietnam 2010

31 Januari 2010 - 15 Februari 2010

Domenicaanse Republiek Kiting

21 Maart 2009 - 13 April 2009

AfriSafari & MozamBeaches!

13 April 2003 - 30 November -0001

Onze vorige reisjes

Landen bezocht: