Thailand here we come - Reisverslag uit Delft, Nederland van Vince & Anita - WaarBenJij.nu Thailand here we come - Reisverslag uit Delft, Nederland van Vince & Anita - WaarBenJij.nu

Thailand here we come

Door: Vince

Blijf op de hoogte en volg Vince & Anita

20 Januari 2007 | Nederland, Delft

Ja ja morgen is het weer zover! Anita en Vince worden door zilvere vogel naar Bangkok gebracht. Om lekker van Thailand te gaan genieten.
Plan is om Bangkok te verkennen met de fiets, van lekkere spa en massages te genieten. Het paleis van de koning op de digitale camera vast te leggen. Met de trein en of vliegtuig naar het noorden te reizen. Op naar Chiang Mai, de gouden driehoek met al zijn Tempels waar we ook thais willen gaan koken.
En last, but zeker not least, willen we natuurlijk van heerlijke stranden genieten en nemen we een diepe duik om lekker te bubbelen. Dat zal ergens in de omgeving Ko Lanta en de beroemde Beach stranden bij Ko Phi Phi zijn..
Dus bereid je maar voor op berichtjes en avonturen uit verre oorden!

Ps mijn mobiele nummer werkt nie tmeer, gister mijn telefoon ingeleverd bij mijn oude baas. Na de vakantie begin ik bij een nieuwe baas. Anita is voor noodgevallen bereikbaar op haar bekende nummer!

Maar ik hoorde net dat vd week hier de zon gaat schijnen, ik zie hem al!

• 21 Januari 2007 - 02:17

Vonnie:

Have fun!!!!!

-X-

• 21 Januari 2007 - 10:38

Bertie:

Apen, ik was net te laat met bellen. Ik denk dat jullie net in de taxi zaten en Gizmo nam ook al niet op!

Veul plezier!

• 21 Januari 2007 - 11:04

Bertje:

Trouwens Von, ga je wel op tijd naar bed? haha

• 22 Januari 2007 - 09:46

Martijn:

ik wil ook naar Thailand!

• 22 Januari 2007 - 10:14

Jones:

De 25ste zijn we ook in bangkok, misschien tot dan!

• 22 Januari 2007 - 14:22

Drew: