Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vince & Anita - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vince & Anita - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Vince & Anita

Blijf op de hoogte en volg Vince & Anita

23 Januari 2007 | Thailand, Bangkok

Na een vlucht met weinig slaap maar wel met pantoffels dekentjes en kussens (help worden we al oud?) crashte we in ons luxe hotel.

In Bangkok hebben we als eerste Siam square area bezocht Veel winkeltjes en lekker gegeten, ons eerste eet tentje begon met een goed duckie. En dan, niet te vergeten: de eerste massage!

Daarna mega shopping mall bezocht, niet normaal, wat groot en luxe. Beneden een ontzettend mooie en grote supermarkt, Appie Heijn eat your heart out! En zelfs een seaworld die we nog een keer gaan bezoeken, je schijnt er zelfs te kunnen snorkelen!

Trouwens het was vandaag maandag, mocht je dat ooit vergeten, let even op de dresscode op die dag draagt meer als de helft van de mensen een geel shirt! Vrijdag trekken we een blauw shirt aan.

oh en sms'en lukt nu nog even niet...

We gaan nu op zoek naar een guest house, de regen is gestopt dus we gaan weer verder!

• 23 Januari 2007 - 08:34

BartJ:

Geel is het nieuwe wit!

• 24 Januari 2007 - 08:48

Beer:

Hey Bart, je reisje naar Albufeira al geboekt?

• 24 Januari 2007 - 16:50

Bartje:

Man, ieder jaar op 1 jan. bel ik ze alvast!
    Stel je voor dat het volzit!