Parkje beachje - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Vince & Anita - WaarBenJij.nu Parkje beachje - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Vince & Anita - WaarBenJij.nu

Parkje beachje

Door: Vince

Blijf op de hoogte en volg Vince & Anita

10 Februari 2006 | Costa Rica, San José

Met de boot van Montezuma chill, waar we iets te lang zijn blijven hangen, naar jaco. Met de boot naar de overkant, onderweg dolfijnen gezien, na een uur in Jaco aangekomen.

Snel met taxi naar busstop, hmm dat was even wachten, vlak voordat de bus kwam namen we een super goedkope shuttle (alles of niets voor die shuttle driver) naar quepos

Widemouthfrog hostel in quepos gepakt want morgen gaan we alweer door naar het zuiden. Onze vrienden gingen meteen door naar Manuel Antonio, waarschijnlijk het meest toeristische gedeelte van CostaRica. Wij kwamen niet veel later met de bus aangehobbeld. Meteen het Park in, veel diertjes hier en veel toeristen, al viel het nog mee, heel CR is erg rustig dit jaar. Wasbeertje, luiaard, een heel grote rat, coati (neusbeertje) en heel veel cappucijner aapjes gezien. En goed verstopt:een lange dunne bruine slang. Erg mooi uitzicht en mooie stranden.

Toen we het park uitkwamen, om nog even op het strand te gaan liggen, kwamen we die kuukies alweer tegen. Prachtig zacht strand en een mooie zonsondergang.
s'avonds nog even een pinacolada gepakt en 'thais' gegeten bij Linda. Bij ons hostel in het zwembad gelegen, turend naar de sterren.

Volgende ochtend met de bus naar uvita/dominical. Een brakke weg, maar de bus deed er veel minder lang over als verwacht. We zitten nu in Toekan bij uvita, mooi strand hier, maar helaas wel lang gerekt en geen idilyische baaitjes, wel een vlak lang strand. Gaan zometeen weer een dagje naar het strand en snorkelen.

Heel relaxt hostel weer hierzo, hangmatten, erg lekker eten, boeken, airco, internet.. alles eigenlijk

morgen moeten we heeeeeeeel vroeg op en gaan we naar onze top van de vakantie.. OSA ^ Corvocado, het nr3 natuurpark van de wereld, geen idee wat er op 1 en 2 staat, maar misschien wel de serengeti en de ngorongoro krater

het is warm hier, heel veel warmer als thuis denk ik, hoop ik :) we denken aan jullie als we op het strand liggen

  • 12 Februari 2006 - 16:57

    Vonnie:

    Wat attent van jullie, dat jullie ook nog aan ons (hard werkend volk) denken :-)Het is hier brrrrr, met vieze natte sneeuw en al.Dus geniet nog maar goed!!!!

    Dikke kuzzzzzzz

  • 14 Februari 2006 - 11:45

    Dr. Erik:

    Zucht... Ik wil ook! Heel veel plezier daar en niet stiekum met het spel bezig zijn he :-)

  • 14 Februari 2006 - 18:56

    Pa:

    vanmiddag bij gismo geweest.Gaat hartstikke goed met hem, jullie moeten van hem de groeten hebben.Ria is vandaag voor een paar dagen naar ijsland !!!!! gegaan voor het huwelijk van haar nicht
    Jullie hebben nog een week, dus neem het er goed van
    groetjes

  • 16 Februari 2006 - 23:28

    De Kuukies:

    He nerd en andere kuuk. Klinkt weer goed daarzo! Op onze site staan nu foto's!!! Zijn nu in Antigua Guatemala, is GE-WEL-DIG. beso grande van ons. P.s. het was geen thais maar antilliaans eten :-)

  • 17 Februari 2006 - 18:59

    Sandy:

    Hi vakantiekukies, mèn wat een heerlijke verhalen, echt een supervakantie zeg! Dat jullie nog tijd hebben om al die avonturen in te typen, als jullie terug zijn kan Vin wel een boek schrijven. Ik heb jullie gister nog een sms gestuurd, maar ik weet niet of jullie die nu kunnen ontvangen. Ik vroeg me namelijk af of Aniet volgende week zondag nog mee gaat carnavallen. Ik hoor het wel. Have fun nog daaro! Liefs...

  • 17 Februari 2006 - 18:59

    Sandy:

    Hi vakantiekukies, mèn wat een heerlijke verhalen, echt een supervakantie zeg! Dat jullie nog tijd hebben om al die avonturen in te typen, als jullie terug zijn kan Vin wel een boek schrijven. Ik heb jullie gister nog een sms gestuurd, maar ik weet niet of jullie die nu kunnen ontvangen. Ik vroeg me namelijk af of Aniet volgende week zondag nog mee gaat carnavallen. Ik hoor het wel. Have fun nog daaro! Liefs...

  • 18 Februari 2006 - 19:17

    Sandy:

    Hi globetrotters, ik heb net weer een sms gestuurd, maar lijkt wel of jullie die niet krijgen (pa kreeg net wel een sms van jullie terug). Nu een poging via de website: uiteraard zijn jullie nu met heel andere dingen bezig, maar toch wil ik van Anita weten of ze volgende week zondag nog met mij naar carnaval in breda wil. Zo ja, dan hoor ik dat graag z.s.m. en ook of ze daar wil overnachten, want dan kan ik een hotel boeken. Ik wil daar niet langer mee wachten omdat dan alles vol is. Kunnen jullie op het internet of per sms een reactie geven? Alvast bedankt en geniet nog van de laatste dagen daaro!

  • 18 Februari 2006 - 23:14

    Vince:

    Hoi bedankt voor de reacties, we zijn nu weer in meer bewoonde wereld.. Ja dat sms´en is vaag we hebben er pas ook een paar gestuurd die volgensmij niet aangekomen zijn!

  • 18 Februari 2006 - 23:19

    Vince:

    Andrew en wilma kuuuuukies veel plezier in Guatamala, ik vond het inderdaad weinig thaais ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Onze vorige reisjes

Al onze vorige tripjes!

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2007

Island hopping

25 Januari 2007

meet & greet

24 Januari 2007

geweldig!

23 Januari 2007

Bangkok

20 Januari 2007

Thailand here we come
Vince & Anita
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 33179

Voorgaande reizen:

06 Februari 2011 - 02 Maart 2011

Vietnam 2010

31 Januari 2010 - 15 Februari 2010

Domenicaanse Republiek Kiting

21 Maart 2009 - 13 April 2009

AfriSafari & MozamBeaches!

13 April 2003 - 30 November -0001

Onze vorige reisjes

Landen bezocht: