KLaar voor Safari & Beach trip - Reisverslag uit Delft, Nederland van Vince & Anita - WaarBenJij.nu KLaar voor Safari & Beach trip - Reisverslag uit Delft, Nederland van Vince & Anita - WaarBenJij.nu

KLaar voor Safari & Beach trip

Door: Vince

Blijf op de hoogte en volg Vince & Anita

17 Maart 2009 | Nederland, Delft

Ja ja nog een paar nachies en dan zijn we er klaar voor. We gaan met een Toyota land cruiser (zie come-along.nl) zelf door Zuid afrika rijden. Vliegen naar Johannesburg om daar weer snel te vertrekken naar Pretoria. Daar wacht onze ride. Op naar Graskop, panorama route, stoere kloof aldaar, gods window etc. Dan safari doen in stoere prive lodges naast kruger. Daarna zelf Kruger in. Kruger uit, Mozambique in.

Mozambique beach & dive
Naar inhamabane, praia de tofo. Lekker duiken en plonzen met WHALESHARKS!! Met een beetje geluk ja. Dit is een top plek! Volgensmij is philipijnen donsol, de enige betere plek op de wereld om ze te spotten. Anyway we gaan lekker badderen met ze. In Thailand hebben we ze niet weten te spotten. Zijn ook plenty manta ray cleaning stations hier en hopelijk wat dolfijnen!

Daarna gaan we weer naar Afrika voor wat meer safari bezoekjes in Kwazulu natal, gebied onder Swaziland. Ja shaka zulu komt daar vandaan ja! st lucia wetlands, umfolozi, Hluhluwe etc(veel kroko's en neushoorns)
Anyway we gaan het drie weken dik naar ons zin hebben!
Beetje big 5 schieten, met de camera natuurlijk.. en cheeta's!

• 17 Maart 2009 - 17:30

Wilmaaaaa:

Heeeee reizigers! Dat is een tijd geleden zeg. Wat leuk die trip van jullie. Ik vond Zuid Afrika WAANZINNIG en ik hoop dat jullie er net zo van genieten. Ik volg jullie op de voet hoor. Dikke kus, Wilma.

• 17 Maart 2009 - 20:23

Vonnie:

Ik zit al weer met spanning te wachten op alle up dates ;-)

Heeel veeel plezierrrr
    -X-