thuis :( - Reisverslag uit Delft, Nederland van Vince & Anita - WaarBenJij.nu thuis :( - Reisverslag uit Delft, Nederland van Vince & Anita - WaarBenJij.nu

thuis :(

Door: Vince

Blijf op de hoogte en volg Vince & Anita

23 Februari 2006 | Nederland, Delft

Heelhuids zijn we inmiddels weer thuis. Gister zijn we om iets voor 12:00 in de middag geland na een veel kortere terugvlucht via Miami. Hadden we al gezegd dat ze daar in die suffe states alles van je willen weten? Vingerafdrukken, foto's binnenkant schoenen etc..

Het was een heerlijke vakantie en nu moeten we weer hard aan het werk voor de volgende. Volgend jaar februari is het plan om naar Thailand te gaan en in mei gaan we nog een weekie luxe nixdoen in Turkije ;)))

PS sorry ik had nooit de actie gezien om jullie mailadressen goed te keuren voor de mailinglist, er stonden dus een boel mensen die nooit een automatisch mailtje van ons kregen.. ik dacht dat dat vanzelf ging, stom!

• 23 Februari 2006 - 19:35

Vonnie:

Fijn dat jullie er weer zijn!!!!!!!!!!!!! Heb Anietje inmiddels al weer gesproken, maar heb jullie wel stiekem een beetje gemist. Tot heel snel!!!

• 24 Februari 2006 - 02:53

Andres:

Hee lekker weer thuis? Ben wel super jaloers op die manta bij bahia drake hooooor! Baal er van dat we niet geweest zijn! Maar nu hebben we besloten dat we ook nog grote beestjes in het water moeten zien en gaan daarom via mexico en guatamala alsnog naar honduras om whalesharks te zien bij utila!Nou kukkies we zien jullie wel als we ooit thuis komen! O en guatamala is denk ik ook echt wat jullie! Zedt die maar op je lijsie......

• 24 Februari 2006 - 09:11

Vince:

nee geen whalesharks want we zijn al jaloers op jullie lange trip! Hij staat op de lijst!