Costa Rica here we come - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Vince & Anita - WaarBenJij.nu Costa Rica here we come - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Vince & Anita - WaarBenJij.nu

Costa Rica here we come

Door: Vince

Blijf op de hoogte en volg Vince & Anita

29 December 2005 | Costa Rica, San José

Eind Januari vliegen we naar Costa Rica. Daar gaan we een flinke trip maken. De tickets worden nu besteld en Anita regelt de boel met de Salon. Hopelijk hebben haar klanten ook begrip dat we echt weer eens lekker op vakantie moeten!

We gaan heel costa rica verkennen. Dat betekent Vulkanen en veel, heel veel natuur en dikke vette Jungle!
We sluiten af met drake bay en corvocado, een afgelegen stukje fantastisch regenwoud en spot met heel veel dolfijnen en als het goed is walvissen!!!!

  • 01 Februari 2006 - 11:24

    Pa:

    Hallo Vincent en Anita,hopelijk gaat het met jullie goed en genieten met volle teugen.wij zitten nu 1 dag op Ko Samui.Het is nu 1 febr. 18.00uur .Eerste dag met regen.Onze Villa is heel erg blits,nog nooit zo mooi gehad maar ook nog nooit zo duur.Ik kan nu nog niet zien waar jullie zitten maar ik kijk over een 2 dagen weer
    groetjes,

  • 01 Februari 2006 - 11:34

    Pa En Ma:

    Hallo Vincent en Anita,
    Ik weet niet of eerste bericht is aangekomen ,daarom een herhaling. Ik hoop dat jullie ook aan het genieten zijn. Ik kan nog niet zien waar jullie zitten. het is nu 1 febr.18.00 uur. Zitten nu een dag op Ko Samui .Eerste dag regen.
    Onze Villa is heel erg blits,nog nooit zo iets moois gehad, maar ja ook nog nooit zo duur.Ik kijk over 1 a 2 dgn. weer
    Groetjes,

  • 01 Februari 2006 - 11:39

    Pa En Ma:

    Hoy,
    Ik zie nu dat het eerste bericht wel is geplaatst.

  • 02 Februari 2006 - 12:53

    Ma:

    hallo Anita en vincent,eventjes een berichtje van mij over het hotel waar we nu zijn.Het is echt een hotel voor Anita,alles is op essentiele olieen.De guer van Decleor is hier de hele dag aanwezig,o.a. doucheschuim,bodylotion,shampoo,conditioner.En er brandt de hele dag een geurbrander in de badkamer met serrehgeur. Vanavond was er een cocktailparty in het hotel cocktails en wijn gratis en nu gaan we zo eten.Veel plezier en tot schrijfs Pa en Ma

  • 03 Februari 2006 - 08:17

    Sandy:

    Hi vakantiegangers, wat een heerlijk vooruitzicht hebben jullie zeg! En ik hier maar hard werken :-) Ach mijn tijd komt nog wel en ik heb mijzelf natuurlijk al verwend met die super Mini Cooper! Anita d'r vader heeft hem woensdagavond helemaal nagekeken en een kleine beurt gegeven, dus ik kan er (hopelijk) voorlopig weer mee vooruit. Alleen moet ik strax even langs de BMW, want gister is er in koplamp stuk gegaan, kan gebeuren. Pa & ma hebben het zoals jullie kunnen lezen heel luxe nu, hmm geniet er nog maar even van! Jullie nog heel veel plezier, geniet van al het moois om jullie heen en Anita jij met name van de vulkanen!

    groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Onze vorige reisjes

Al onze vorige tripjes!

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2007

Island hopping

25 Januari 2007

meet & greet

24 Januari 2007

geweldig!

23 Januari 2007

Bangkok

20 Januari 2007

Thailand here we come
Vince & Anita
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 33170

Voorgaande reizen:

06 Februari 2011 - 02 Maart 2011

Vietnam 2010

31 Januari 2010 - 15 Februari 2010

Domenicaanse Republiek Kiting

21 Maart 2009 - 13 April 2009

AfriSafari & MozamBeaches!

13 April 2003 - 30 November -0001

Onze vorige reisjes

Landen bezocht: